Dziennikarstwo śledcze Studium techniki

Investigative Reporting. A study in technique
Seria wydawnicza: MEDIA
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 9788323323549
Liczba stron: 258
Oprawa: Miękka
29.52 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
29,52 zł
Cena katalogowa: 31,40 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Z tej ważnej książki, adresowanej przede wszystkim do młodych dziennikarzy, można się dowiedzieć, czym jest dziennikarstwo śledcze i jakie umiejętności są potrzebne do wykonywania tego zawodu. Czerpiąc z doświadczenia wielu znanych reporterów, autor opisuje nie tylko ich umiejętności, lecz także szczególne okoliczności, które zaważyły na wielu prowadzonych przez nich śledztwach.

David Spark, który bogate doświadczenie zdobył, pracując jako wolny strzelec, radzi, jak znaleźć temat i wykorzystać okazję do śledztwa, w jaki sposób przekonać informatorów, żeby ujawnili potrzebne informacje, oraz jak i gdzie te informacje sprawdzać. Szczegółowo opowiada na przykład, jak wyglądała praca reporterów śledczych prowadzących dwa klasyczne dochodzenia: śledztwo w sprawie tajemniczego weekendu, jaki w Paryżu spędził brytyjski minister obrony Jonathan Aitken, oraz historię superszpiega Kima Philby’ego.

Reporterzy śledczy prowadzą dochodzenia w świecie polityki i w sferze biznesu (osobny rozdział jest poświęcony oszustwom Roberta Maxwella), interesują się działaniami służb specjalnych i policji. Nic więc dziwnego, że autor podkreśla niebezpieczeństwa, na jakie są narażeni, i ograniczenia prawne, z jakimi się borykają.

Dogłębna analiza zaprezentowana w książce prowadzi do konkluzji, które można odnieść nie tylko do dziennikarstwa śledczego – znajdują one zastosowanie również w pracy reporterów innych specjalności.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,39 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,63 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 56,46 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,00 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,89 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 29,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,14 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 18,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 17,73 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 56,46 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,12 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 60,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,98 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,17 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 15,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 10,62 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 52,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,10 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,32 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 56,46 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube