Język książki: polski
Rok wydania: 2001
Wydanie: 2
ISBN: 8320813247
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
26.32
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
26,32 zł
Cena katalogowa:
28,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 9,99 zł |
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania