Dydaktyka mediów
Dydaktyka mediów

Dydaktyka mediów

EAN: 9788360083550
Okładka: Miękka
Data wydania: 2008
Język: polski
Ilość stron: 168
Wydawnictwo: GWP – Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
22.27
PLN
34,90 zł
22,27 zł
Oszczędzasz: 35% (12 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Rewolucja technologiczna, zalew medialnej informacji, globalizacja i rozwój internetu sprawiają, że edukacja i pedagogika stają przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Kształtowanie postaw i zachowań młodego człowieka w kontekście rewolucji informatycznej oraz całego bagażu jaki niesie za sobą postmodernizm jest nie lada wyzwaniem. Dydaktyka mediów to interesująca publikacja pozostająca w zgodzie z obecnymi światowymi trendami rozwoju myśli pedagogicznej. Jedną więc z jej niezbywalnych wartości jest aktualność tematu. Centrum zainteresowania niniejszej książki stanowi aspekt informacyjny. Chodzi tutaj o praktykę nauczania i uczenia się. Refleksję nad tą praktyką i wynikające z niej koncepcje działania, propozycje modeli, hipotezy i teorie autorzy określają mianem dydaktyki mediów.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.