Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym

Die Demontage der Politik in der Informations
Seria wydawnicza: MEDIA
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
ISBN: 9788323323815
Liczba stron: 217
Oprawa: Miękka
25.74 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
25,74 zł
Cena katalogowa: 31,40 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między treścią mediów a pozycją polityki w społeczeństwie. Głównym przedmiotem dociekań autora jest zjawisko tzw. Politikverdrossenheit (ang. Video-Malaise-Effect ? Robinson, Lipset, Lichters i inni), czyli niechęci do czynnego bądź biernego uczestnictwa politycznego ze strony obywateli. [?]
Kepplinger wraz ze swoimi współpracownikami przebadał treść mediów, głównie prasy z lat 1951?1995, dokonując doboru próby reprezentatywnej na podstawie dzienników i czasopism o różnych opcjach politycznych. [?] Powstała pewna wartość historyczno-dokumentacyjna, opis zawartości czołowych pism europejskich o charakterze opiniotwórczym. [?] Ale ta wartość nie jest jedyną zaletą książki. Być może ważniejsza jest w niej warstwa teoretyczno-opisująca i teoretyczno-wyjaśniająca. Na podstawie zgromadzonego materiału empirycznego autor stworzył wiele definicji, schematów i propozycji rozumienia procesów wynikających ze współistnienia systemów politycznego i medialnego. Kepplinger ani na chwilę nie odchodzi od najważniejszego pytania, czyli co z tego ma i rozumie społeczeństwo. I tutaj wyłania się trzecia (obok empirycznej i diagnostycznej) wartość książki ? prognostyczna: jaka może być perspektywicznie rola polityki w warunkach społeczeństwa informacyjnego (medialnego).
Z recenzji dr. hab. Stanisława Michalczyka
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 62,78 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 54,24 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,88 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,58 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 45,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,36 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,30 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,88 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 33,51 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,02 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 53,69 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,25 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 35,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,30 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 45,95 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,02 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 82,73 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 70,12 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 66,36 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 57,02 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 78,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 51,99 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 47,32 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,98 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube