Defraudacja i korupcja Zapobieganie i wykrywanie

Fraud and Corruption. Prevention and Detection
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 9788301151591
Liczba stron: 240
Oprawa: Twarda z obwolutą
23.15 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
23,15 zł
Cena katalogowa: 29,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Przeciętna organizacja ponosi straty finansowe na poziomie 6% rocznego przychodu, na skutek działań defraudacyjnych i korupcyjnych. Jak się przed tym bronić?
Korupcja i defraudacja są jednym z najmniej rozpoznanych i kontrolowanych form ryzyka, a prowadzą do wielomilionowych strat. Jeśli chcesz poznać:
mechanizmy, które sprzyjają korupcji i defraudacji;
narzędzia, które pomogą ocenić, na ile Twoja firma jest na nie narażona;
praktyki, dzięki którym zbudujesz "system odporności" organizacji na defraudację i korupcję – sięgnij po tę książkę.
W pierwszej części autorzy przedstawiają proces dochodzeniowy, a w szczególności trudności na jakie jest on narażony. Świetnie skomponowana fabuła wprowadza czytelnika do korporacji, w której główny bohater prowadzi śledztwo mające wyjaśnić czy przy realizacji pewnego projektu, którego budżet został znacznie przekroczony, doszło do korupcji i defraudacji.
Opowiadanie to znakomicie pokazuje techniczną stronę wykrywania, badania i zapobiegania takim zdarzeniom, ale także wzbudza apetyt na konkretne wskazówki – jak firma może bronić się przed korupcją. Odpowiedź na to pytanie czytelnik znajdzie w drugiej części książki, która jest najlepszym podręcznikiem do zbudowania i wdrożenia "systemu odporności organizacji". System ten pomoże obniżyć poziom indywidualnej motywacji pracownika do popełnienia oszustwa, a także wprowadzi takie bariery, zabezpieczenia i rozwiązania organizacyjne, które uniemożliwią lub w znacznym stopniu utrudnią przeprowadzenie działań korupcyjnych lub defraudacji.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram