Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector

Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: książka
Język książki: amgielski
Rok wydania: 2019
ISBN: 9788380858619
Liczba stron: 170
Oprawa: miekka
Wymiary: B5
47.01 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
47,01 zł
Cena katalogowa: 55,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Customer engagement is a customer's voluntary contribution of resources to a firm's marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:
1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?
2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?
3. What are the basics of customer engagement management?
4. What are the external conditions for customer engagement management ?
5. What is the intensity of customer engagement in business practice?
6. What are the consequences of customer engagement for firms?
7. What are the firms' efforts in managing customer engagement?

The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram