Controlling 2 instrumenty od A do Z
Licencjacką, magisterską, doktorską
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2005
Wydanie: 2
ISBN: 8385428100
Liczba stron: 313
Oprawa: Kartonowa Foliowana
31.84
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
31,84 zł
Cena katalogowa:
33,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne instrumenty efektywnego sterowania przedsiębiorstwem. Dzięki wprowadzeniu tych instrumentów dyrekcja przedsiębiorstwa uzyskuje lepszy obraz powiązań i zależności w przedsiębiorstwie. Na podstawie szybszych, dokładniejszych i bardziej wiarygodnych informacji można podejmować lepsze decyzje, gwarantujące byt przedsiębiorstwa na czas dłuższy.