Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Wydawnictwo: Presscom
Język książki: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
ISBN: 9788365611154
Liczba stron: 294
Oprawa: Twarda
Wymiary: A5
103.54 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
103,54 zł
Cena katalogowa: 128,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
Od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Wyjątkowy przewodnik pomoże przedstawicielom administracji publicznej zbudować relacje z mediami, stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki oraz odpowiednio reagować w sytuacjach kryzysowych.

 

Książka zawiera wiele przydatnych wskazówek, w tym m.in.:

jak pokonać strach przed publicznym wystąpieniem,
co mówić i jakich gestów używać, by dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem,
w jaki sposób wykorzystać stronę internetową, pocztę e-mail czy blog do zażegnania kryzysu wizerunkowego w urzędzie,
jak skutecznie komunikować się z mieszkańcami za pomocą telewizji, radia, prasy czy internetu.

 

Drugie wydanie przewodnika zostało wzbogacone o rozdział dotyczący obecności urzędników w mediach społecznościowych. Autor radzi, jak korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube'a w celach zawodowych, i podpowiada, na co zwrócić uwagę, by prywatna aktywność urzędnika w sieci nie wpłynęła negatywnie na jego wizerunek. Przytacza przy tym wiele antyprzykładów działań wizerunkowych, które miały miejsce w polskich urzędach.

 

Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję publiczną w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie informacji handlowych w tym kodów rabatowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)*
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 64,75 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 20,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 16,22 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,73 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 64,75 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,43 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 100,00 zł
100,00 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube