Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Wydawnictwo: Presscom
Język książki: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
ISBN: 9788365611154
Liczba stron: 294
Oprawa: Twarda
Wymiary: A5
117.40 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
117,40 zł
Cena katalogowa: 128,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
Od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Wyjątkowy przewodnik pomoże przedstawicielom administracji publicznej zbudować relacje z mediami, stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki oraz odpowiednio reagować w sytuacjach kryzysowych.

 

Książka zawiera wiele przydatnych wskazówek, w tym m.in.:

jak pokonać strach przed publicznym wystąpieniem,
co mówić i jakich gestów używać, by dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem,
w jaki sposób wykorzystać stronę internetową, pocztę e-mail czy blog do zażegnania kryzysu wizerunkowego w urzędzie,
jak skutecznie komunikować się z mieszkańcami za pomocą telewizji, radia, prasy czy internetu.

 

Drugie wydanie przewodnika zostało wzbogacone o rozdział dotyczący obecności urzędników w mediach społecznościowych. Autor radzi, jak korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube'a w celach zawodowych, i podpowiada, na co zwrócić uwagę, by prywatna aktywność urzędnika w sieci nie wpłynęła negatywnie na jego wizerunek. Przytacza przy tym wiele antyprzykładów działań wizerunkowych, które miały miejsce w polskich urzędach.

 

Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję publiczną w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 148,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 140,36 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,07 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 66,39 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,97 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 65,44 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 66,39 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 65,44 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 149,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 142,82 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 78,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 73,98 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 127,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 120,59 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 17,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 10,68 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 82,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 74,21 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 129,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 122,34 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube