Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788375266207
Liczba stron: 208
Oprawa: Miękka
46.55 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
46,55 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 99,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 85,63 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube