BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Tytuł oryginalny: UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
Wydawnictwo: Helion - Onepress
EAN: 978-83-246-3419-4
Okładka: Twarda z obwolutą
Data wydania: 2012
Język: polski
Ilość stron: 208
Wydawnictwo: Helion - Onepress
24.99
PLN
39,90 zł
24,99 zł
Oszczędzasz: 36% (14 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru? marketing. Zafundowała nam pierwsze ? cytowane wszędzie i przez wszystkich ? reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Inne tego autora:

43,50 zł
34,67 zł
49,00 zł
21,54 zł
37,00 zł
35,42 zł
49,90 zł
35,24 zł
od ręki

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.