BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
Tłumaczenie: Sałbut Bartosz
Wydawnictwo: Helion - Onepress
Język książki: polski
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-246-3419-4
Liczba stron: 208
Oprawa: Twarda z obwolutą
22.87 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
22,87 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru? marketing. Zafundowała nam pierwsze ? cytowane wszędzie i przez wszystkich ? reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,80 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 31,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,71 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,68 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 57,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,80 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,46 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,32 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 51,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,38 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,46 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,26 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 60,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 44,80 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 80,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 52,67 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube