Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja
Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja

Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja

EAN: 9788323502982
Okładka: Miękka
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 144
Wydawnictwo: UW – Uniwersytet Warszawski
25.07
PLN
26,25 zł
25,07 zł
Oszczędzasz: 4% (1 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Monografia z dziedziny psychologii społecznej dotycząca mechanizmów przypisywania winy oraz zagadnień związanych z myśleniem stereotypowym. Część pierwsza prezentuje podstawowe teorie pomocne w atrybucji winy, często nieobecne w języku polskim, druga ? wyniki własnych badań autorki. Cenna lektura nie tylko dla psychologów i studentów psychologii, ale również socjologów, pedagogów, politologów i dziennikarzy.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.