Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

Wydawnictwo: CeDeWu
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 2
ISBN: 9788375560251
Liczba stron: 228
Oprawa: Miękka
37.35 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
37,35 zł
Cena katalogowa: 45,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 60,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,77 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 66,51 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 54,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,03 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 42,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,31 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,62 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 37,09 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube