Słowa i Myśli

Pokaż:
sortuj według:
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które...
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,34 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla...
Cena katalogowa: 35,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,32 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym...
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 18,93 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania,...
Cena katalogowa: 22,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,78 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i...
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,17 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania...
Cena katalogowa: 27,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,98 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym...
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,44 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi...
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,48 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Motyw to książka niezwykła – inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat....
Cena katalogowa: 27,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,97 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla...
Cena katalogowa: 44,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,03 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Gwoździem w mózg
Felietony marketingowe
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by...
Cena katalogowa: 27,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 18,37 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Nie ta brama, nie to podwórko? Skręcił za szybko, dookoła trzymetrowy mur. Goniący go tajniak rzucił nim o ścianę. Pociemniało mu na chwilę w oczach. Poczuł zimny dotyk stali krępującej ręce. Stało...
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,74 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób...
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,94 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie?...
Cena katalogowa: 47,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,03 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i...
Cena katalogowa: 36,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,45 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Kościół "Wyborczej"
Największa operacja Resortowych Dzieci
Autor przeanalizował główne nurty podejmowane przez „Gazetę Wyborczą”, tematy związane z udziałem Kościoła w życiu Polski m.in. zaangażowanie w politykę, konkordat, kwestię aborcji. Oparł się na...
Cena katalogowa: 29,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,17 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł,...
Cena katalogowa: 46,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,30 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło...
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,03 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,67 zł
Status: Od ręki
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Marketing terytorialny
Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz...
Cena katalogowa: 29,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,35 zł
Status: 1 - 2 dni
Słowa i Myśli
Wydawnictwo:  
Polub nas an facebooku Subskrybuj nas na YouTube